Blog

inkom spoedafdeling ziekenhuis met signalisatie emergency bovenop

Vlaamse spoeddiensten meten tevredenheid van 30.000 patiënten

Na twee en een half jaar hebben we de magische grens van 30 000 respondenten overschreden met de tevredenheidsmeting op de Vlaamse spoeddiensten. Het voorbije jaar schakelden we een versnelling hoger door de tevredenheid permanent te meten. De nood om continu de vinger aan de pols te houden is hoog. De eerste resultaten wijzen op een groot verbeterpotentieel, dat in de komende periode aangewend kan worden.

3 personen die elkaar gekruisd de handen geven en zo een patroon vormen

Enquêteresultaten delen met klanten en collega’s

Met Snap Surveys kan je resultaten en intelligente rapporten in realtime delen met je klanten en collega’s.

Is de QR code achterhaald voor marktonderzoek?

Sommigen geloven dat de QR code gedoemd is om te verdwijnen. In marktonderzoek en tevredenheidsonderzoek bewijst de QR code volgens ons nog steeds haar nut. QR codes waren vroeger overal. Vandaag worden deze 2D mobiele barcodes nog steeds door consumenten gebruikt om mobiele applicaties te downloaden, productinformatie op te vragen, video’s te bekijken of extra …

persoon aan vergadertafel die op de laptop haar e-mail nakijkt

Hoe omzeil je de spamfilter bij e-mail uitnodigingen?

Hoe geraak je door de spamfilter bij het versturen van online surveys?