Snap Surveys Benelux Blog

Waarom feedback verzamelen belangrijker is dan ooit

Vele organisaties en ondernemingen ondergaan continu veranderingen. De mensen die deze veranderingen zullen ondergaan moeten de kans krijgen om hun mening te geven. Dit betekent dat je regelmatig feedback moet verzamelen bij klanten of werknemers, ook tijdens het veranderingsproces. Er zijn vele redenen waarom veranderingen plaatsvinden. Je plant bijvoorbeeld een herorganisatie van een afdeling. Je …

thuiswerkenquete-man-met-laptop-op-bed

12 vragen voor uw thuiswerk enquête

Een thuiswerk enquête helpt bij de overstap van kantoorwerk naar volledig of gedeeltelijk thuiswerk. Zeker wanneer thuiswerken na Covid-19 een permanent karakter krijgt is het belangrijk om je werknemers hierover te bevragen.

zelfcheck horeca catering foodservice

Handige zelfcheck voor de horeca

Wij vertaalden de aangepaste checklist van het FAVV in een handige zelfcheck voor de horeca. Na invulling krijg je een idee wat je nog te doen staat. Je kan de ingevulde checklist nadien afdrukken zodat je je to do lijst bij de hand hebt tijdens de voorbereidingen om te heropenen.

banner-Smartphone-en-2-vrouwen-met-mondmasker-covid19-checklist-preventie

Checklist preventie Covid 19

Deze digitale versie van de checklist preventie Covid 19 zet je op weg. Het gebruik is gratis, en je krijgt in real time enkele adviezen mee.

tablet-swipe-snap-mobile-anywhere-illustratie

Offline enquête tool met online ervaring

Wanneer je antwoorden verzamelt op het terrein ben je best onafhankelijk van een permanente internetverbinding. Je moet dus in staat zijn om feedback en inzichten te verzamelen zonder onderbrekingen of afleidingen. Snap Mobile Anywhere is een offlline enquête tool die je de nodige vrijheid geeft om je veldwerkonderzoek in optimale omstandigheden uit te voeren.

evenement seminarie conferentie enquete publiek feedback

Out of the box : reserveren voor een evenement

Enquêtesoftware helpt bij het organiseren van een evenement : reservatieformulieren, uitnodigingen, aanwezigheden registreren, evaluatie van je evenement.

dokter met stethoscoop vrouw feedback patiënten tevredenheid

Patiënten feedback : het perfecte huwelijk tussen Snap Surveys en Healthcare

Snap Surveys Benelux en Snap Surveys UK hebben altijd een goede band gehad met de healthcare sector. Hoog tijd om eens te kijken hoe Snap Surveys in de sector wordt ingezet voor het verzamelen van patiënten feedback. We kijken in dit artikel niet alleen naar de Benelux maar springen ook even over het Kanaal. In …

scherm met programmeercode

Gevoelige data : enkele vuistregels

We stelden een overzicht samen van enkele goede praktijken voor het behandelen van gevoelige data. Dit is zeker het geval bij het organiseren van patiëntenenquêtes, bij medische vragenlijsten of bij een personeelsenquête.

mensen kijken naar laptop feedback raadplegen en delen

Fout #7: Feedback niet delen met je organisatie

Vaak is er in organisaties een enorme hoeveelheid data aanwezig die te weinig wordt gedeeld. Feedback niet delen is geen optie meer.

interpretatie van resultaten statistieken grafieken

Fout #6: Verkeerde interpretatie van de resultaten

Elk onderzoek brengt een risico met zich mee en leidt soms tot een verkeerde interpretatie van de resultaten. Soms trekt men tijdens de analyse de respons uit te context of zorgt spontane feedback voor een polariserend effect.